Revitalizing the Library: How Elsevier Supports Librarians in Reconnecting with Researchers

Seminario en inglés organizado por Elsevier centrado en la exploración de estrategias para que los bibliotecarios se relacionen con éxito con los investigadores y mejoren su experiencia en la biblioteca, incluyendo información sobre los recursos de Elsevier para apoyarlos.

Descripción:

As a librarian, you facilitate the research discovery and workflow of your scholars, researchers and practitioners. And you play a critical role in managing research information. knowledge.
In this presentation, we will explore strategies for librarians to successfully engage with researchers and enhance their experience at the library. We will also discuss the various ways in which Elsevier supports librarians in this endeavour, including providing access to scholarly resources, and training programs. Join us to learn how you can empower yourself as a librarian and revitalize your library with the support of Elsevier.

Inscripción: https://elsevier.zoom.us/webinar/register/WN__vtnqdHZS_q2ty1EeFZ5Kg#/registration

06/06/2023
  Bibliotecarios
  Formación para bibliotecarios
En línea:
Es un evento en línea. URL del evento: https://elsevier.zoom.us/webinar/register/WN__vtnqdHZS_q2ty1EeFZ5Kg#/registration

No hay localización disponible para el evento

Foto de perfil de Servicio de Apoyo a la Docencia e Investigación
Servicio de Apoyo a la Docencia e Investigación

Universidad Complutense de Madrid. Biblioteca.
Edificio Federico de Castro y Bravo
Profesor Aranguren, s/n.

Teléfono: (34)91 394 7848
Correo-e: buc_siadi@ucm.es