How to Get Published Webinar Series - Mentorship and Drop-In Session

Join us for the third webinar in our How to Get Published series. This month, we will be focusing on mentorship. This session will be a bit more free flowing, in which we encourage you to bring your own questions and challenges to the table. We will have an open forum where we will answer your questions.

In addition, we want to delve into mentorship: how to find a mentor and what to look for in a mentor-mentee relationship, specifically regarding writing a manuscript and the publishing process. For this session, we encourage those more senior in their career to join, too, to hear what early career researchers are seeking.

Hosted by SAGE’s Janet Salmon and Jessica Lipowski and two prestigious researchers and editors in their field of study, the webinar will provide essential guidance for anyone hoping to get published in an academic journal and advance their career.

Send in your questions via Twitter and Instagram using the hashtag #SAGEHowToGetPublished

Registration

24/08/2022
Aula de la asignatura
  Estudiante de posgrado     Personal docente e investigador
En línea:
Es un evento en línea. URL del evento: https://sagepub.zoom.us/webinar/register/WN_msVa08hIS4CQHq4iEfsKOQ

No hay localización disponible para el evento

Foto de perfil de Servicio de Apoyo a la Docencia e Investigación
Servicio de Apoyo a la Docencia e Investigación

Universidad Complutense de Madrid. Biblioteca.
Edificio Federico de Castro y Bravo
Profesor Aranguren, s/n.